poniedziałek, 13 sierpnia 2012

5. Rodzina Brown

Witajcie!
Co tam u Was? U mnie dobrze, całą sobotę i niedzielę myślałam co dać w notce. Niestety nic nie wymyśliłam. Miała to być sesja, ale niestety żaden hosting plików nie chciał mi wgrać. No cóź, dopiero dziś założyłam konto na mediafire. Zobaczymy czy się uda, bo właśnie się wczytuje ;) O! Już 8 % :D Dziś także planuję grać w simsy, tak jak zwykle w wakacje ;) Codziennie robię ok. 200 zdj, potem jak chcę dodać notkę to mi się wczytują z jakąś godzinę, ale zazwyczaj wtedy rezygnuję z notki :D No i takie. Może jutro będzie rodzinka, ale dziś się ograniczę z robieniem zdjęć. Poza tym dawno nic nie kręciłam i nie dodawałam na yt... <myśli> Może dziś coś nakręcę i dodam nawet na bloga? :D Zobaczymy :) Wrrrrr..... Wyskakuje błąd, więc z sesji lub simek które miałam dziś dać nic nie będzie :/ A więc zacznę rodzinkę Wam przedstawiać :) Miłego czytania :)


Brown:
Poznajcie moją najnowszą simkę Leighton :)
A to Matt, czyli jej znajomy ze studiów.

Bym zapomniała o piesku o imieniu Lexi.
Wspólne spędzanie czasu :)
Ahahaha xD
Jednak coś więcej < 3
Ćwiczymy!
Zakochańce <3
Śliczna <3
<3
<lol2>
;*
Takie tam na kanapie
Na kanapie, część 2 :)
Przytulanko <3
Love
No... xD
 Mrrr...^^
 Love. Cz. 2 ;]
Dobranoc ;*
I znów na kanapie :D


Okej, dziś to tyle ;)

6 komentarzy:

  1. Jakie professional :P fajnie ze sims2 / Sims-passion-evo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nn / creative-sims.blogspot.com Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. lovelasy <33 jaka ładna Leighton <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rodzinka! :D Lexi jest słodka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leighton jest prześliczna <3 Słodziaki! *-* [abbielovessims]

    OdpowiedzUsuń