wtorek, 25 września 2012

19. Rodzina Thomson

Hey <3
Co tam u Was? :) U mnie spoko. Huhuhu... Robię zadanie z angielskiego.
Jak zwykle mamy jakąś pracę pisemną. Jutro jest wiec (?) wyborczy. Ja wraz z Asią oraz Alusią zrobiłyśmy plakat <33 A tak wgl jak u Was w szkole? Ja jak narazie mam 3 oceny db i 1 bdb xD Niee, no... Ale kujon ze mnie się robi. Masakraa :/ ;D
Okej przechodzimy do notki, bo wiem że wstęp mało kto czyta xD



Thomson:
Poznajcie parę: Kelly oraz Liam'a. Mrrr... Niegrzeczni :D
Aj łona dens, end low, end dens again :D 
(Jak ktoś nie kapuje co to pisze to macie: I wanna dance, and love, and dance again...) xD
Przytulanko <3
Łooo matko! - czyli zaręczyny <3
Oczywiście, że przyjęła :D
Kell <33

Ćwiczymy!

 No...

 Kuchareczka moja *.*
 Teraz jemy :) Smacznego!
 Moi :3
 Taka tam zabawa pozami :D
Brzuszek :)
"I że Cię nie opuszczę, aż do śmierci..." <33
Dzidzi :D
 Hahahahhaaha xD
I jeszcze większy :)
 Poród
 Urodził się Jared <3
 Buzi, buzi w łazience :D
 Kogoś mi ona przypomina... <mysli>
 Zakochani <33
Ćwiczenia po porodzie - ZAWSZE SPOKO xD
Cała mamusia <3
 Kocham ich <33
 :3
 Idziemy spać :)
Oj, oj, oj <3

 No znów :D

 Oddalenie :D 
Ups... Niedobrze. Czyżby ciąża? :D
Szukamy pracy :)
Na dziś to tylko tyle :) 
Do napisania <33

1 komentarz: