poniedziałek, 1 października 2012

22. Zbliżają się urodziny bloga!

Witajcie! <3
Co tam u Was? :) U mnie spoko ;)
Okej, nie mam czasu na długą notkę. Dziś tylko informacja. Taak. Znów ;/



JAK NIEKTÓRZY MOGĄ WIEDZIEĆ...
ORAZ PAMIĘTAJĄ DAWNEGO (BEZNADZIEJNEGO) BLOGA NA ONECIE...
to wiedzą, że bloga założyłam 1 stycznia 2011r. Potem była zawieszka na (z tego co pamiętam) na dobre kilka miesięcy i usunęłam wszystkie notki.

A więc, dziś jest 1 październik. Styczeń bardzo szybciutko przyleci. 
Planuję, zrobić jakąś imprezę urodzinową/świąteczną gdzieś... w grudniu. :)


Dziś tylko zapowiadam imprezę, kiedyś pojawi się baner. ;))
Do napisania ;**

1 komentarz:

  1. świetnie ze urodzinki bedą ! :D nn na creative-sims, ale gdy zobaczysz ten komentarz to będzie to adres : honesty-love. Mam nadzieje ze wpadniesz ;) Zapraszam na mojego bloga o tematyce dla nastolatek ;) / Nessie

    OdpowiedzUsuń