piątek, 19 października 2012

24. Obrazek i nie tylko

Hej <3
Co tam u Was? :) 
U mnie dobrze, simsy 3 będę mieć dopiero jak na półrocze będę mieć średnią co najmniej 4.0 :((
Naprawdę, nie wiem czy dam radę. Muszę się uczyć ciągle, ale nie wchodzi mi to za dobrze do głowy ;/
 Dziś dostałam moją czwartą lub piątą 4 z polaka :D


Ale w końcu, dziś piątek <3


Aaa, tak wgl to: jak się Wam podoba nowy nagłówek? :D 
Mi nawet ;D

Aaa i mam dla Was coś :D
Kojarzycie?
Taaak! Zwiastun Po zmorku <3 Uzależniłam się od słuchania tego :D
A zwłaszcza na moim Samsungu ^^
Heey, nana <3



Obrazek: 
Mój (c) :)


Do napisania ;***
 







5 komentarzy:

  1. Zapraszam na bloga ! : D http://riyo-montgomery-life.blogspot.com/ , post świetny : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej , dodajemy : D . Bardzo mi miło : )

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko mam mały problem i dodałem się jako jakiś sky , to jeszcze jutro ci się wpiszę :D

    OdpowiedzUsuń