poniedziałek, 29 października 2012

26. Rozina Sunset

Hej <3 
Co tam u Was? U mnie spoko, dziś dyskoteka. Ja nie poszłam :D Lepiej napisać notkę ^^



Sunset:
Poznajcie Effie Sunset. Piękna *.*
 Chyba z Liamem ;P
 <3
 No...
Znając mnie to ona...

 Pewnie zajdzie w ciążę ;d
 Tak też się stało :D
 Zaręczyny :)
 Sakramentalne tak?
Chyba jednak nie :D
 Takie tam gadanie z siostrą byłego narzeczonego :D Nie no, zawsze spoko ;D
Poród na weselu, oł jeee! :D
Urodziła się Kate <3 
 Taka tam next love :D
 Eff <3
Awwww <3
 Sto lat! :*
 Uczymy chodzić przy pomocy... Hmmm... Przyjaciela matki? :D
 <3
 Z tatą <3
 Eff i Kat <3
 Kiss
 Uczymy mówić :)
 Oświadczył się ^^
Cichy ślub :)
Brzuszek <3
 Urodziła się Jenny <3

 Urodzinki Kat :)
Kochane błędy muszą być :/

 Większa Jenn <3
I większa Kat :D
Cd nastąpi...
Do napisania :)




4 komentarze:

  1. Nie wymieniam się dawaniem do elity, daję blogi, które mi się spodobają ;) Ale pewnie cię dodam :D Fajna rodzinka, Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rodzinka a dasz te simke z tym ubrankiem do pobrania bo jest zaje... albo chociaż wiesz z kąd to ściągałas jakies namiary.Nasze klimaty The Sims 2 :d

    OdpowiedzUsuń