czwartek, 17 stycznia 2013

39. Rodzina Prather

Hej :) 
Co tam u Was? U mnie od wczoraj nic się nie zmieniło :D Zrobiłam nagłówek, ale chyba wyszedł za mały :/ Ale mogę zawsze go dać jako obrazek :D Bo nie napisałam jeszcze napisu ani nie pobawiłam się pędzlami w gimpie i efektami :)


Prather:
Poznajcie śliczną Melody Prather.
 <3
 Eee... kiedy ja to pobrałam? O.o
Dusza towarzystwa :D
 Jej dom (potem go przerobiłam :D )
Kocham ją :3
 W parku xD
Uuu :D Niestety okazał się zajęty :'(
 Oo :D Kolejna (może) zdobycz :D
 xD
 Nie jest za ładny, ale też nie za brzydki :D
 Melody chce się spać. Koniec randki :D
 Zapraszamy do domu xD
 Dens
 Wyznaj zauroczenie, nie był z tego zadowolony za bardzo ;/
 Pożegnanie, niestety musiał iść.
 Takie ubranie do pracy?! Fajnie, że pobierane :D
 Słuchanie mp3 i pisanie na czacie z przyjacielem :D
 Myju myju xD
 Moon *.*
 Taką ma pidżamkę :3
 Rano, idzie na śniadanie ;D
 Kuchareczka moja <3
 Jemy :D Sałatka - moja ulubiona potrawa w ts3 :D
 Poznała Stiles'a McGraw :O

 Ale poszła do domu, bo on poszedł do pracy :D
 Ale potem ona poszła do niego do domu xD
 
Zostanie na śniadanie :D
 Odmówił first kiss, więc...
 płacze na ramieniu xD
 Prze debil, w jego pokoju jest podwójne łóżko, ale poszedł do różofego, bo Melody w nim spała :O ;/
Grzebiemy w lodówce u niego :D

 Gadamy z jakąś babą :D Co mieszka u niego! :O (mieszkają w 5 osób, czyli już wiemy gdzie będzie mieszkać Mel z mężem :D )
 Przyjaciółki :D
I na koniec widoczek <3 Kocham widoczki :3

Na dziś tyle, zaczynam informować o nn. xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz