środa, 23 stycznia 2013

40. Noż fuck...

Noż fuck... Znaczy hej :D
Kurde, właśnie zalogowałam się na fb i paczę, bo mam zlajkowane różne strony (jak każdy xD ) i paczę na simsy akurat. A tam pisze że jest promocja (chyba do lutego) na wszystkie dodatki!
Właśnie opatruję 3kropki, empika i electro :D (reklama xD ) 
Nooo nie! Na 3 kropki dodatki wszystkie po 52,90! Ejj, no ja się tak nie bawię!
Pokolenia, chlip chlip chlip :'(
Na empiku też. Wszystkie dodatki po 58,00 :O Kurde... :/
Na elektro też jest, ale tu chyba najdrożej jest z tego co paczę. Około 76 - 85 zł chyba. 

Wnioski: Kupujcie, macie czas do 10 lutego. Ja jak zwykle będę szaleć, paczeć codziennie na te sklepy, oglądać zwiastuny i wgl :/ Ale co z tego? I tak nie bd mogła kupić. Ale pogadam z siostrą, bo ona też chce mieć pokolenia, huhuhu xD Dobre i to :) Ale pewnie i tak ona powie, że nie ma kasy :/



Sprostowanie: 
"Od dzisiaj gra podstawowa The Sims 3 oraz wszystkie dodatki do The Sims 3 w super promocyjnej cenie - szukajcie okazji w sklepach! Oferta ważna do 10 lutego. "

:'((
Nie wytrzymam :( 
Pobierać nie... Kupować nie... To co mam robić?! :/

1 komentarz:

  1. OOO jak fajnie. Zapewne sobie kupię :) Ale trochę Tobie współczuję ;x Przepraszam że nie komentowałam <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń